distribuitor exclusiv FoxMind
EvenimenteParteneriHome :: Jocuri logice :: Fish Fish (8 ani+, 2-8 jucatori)Fish Fish (8 ani+, 2-8 jucatori)Pret: 33 RON
stoc epuizat
Descriere: NOU - Fish fish! In acest joc de miza si bluf vom alterna rolurile de Peste si Pescar. In fiecare runda, pescarii vor arunca cinci carlige. Doar doua vor prinde peste, insa care vor fi acestea? Numai un peste indraznet va acumula puncte fara a fi prins si doar pescarul iscusit va puncta. Reguli de joc:
Fish Fish: Joc de carti pentru 2 - 8 jucatori, cu varsta de peste 8 ani. Durata unei partide: 10 – 15 minute. Contine: 5 carti de joc ”Pescuit” (2 ”Captura”, 3 “Fara captura”; vezi figura 1); 5 carti “Momeala” (cu valorile 2, 3, 3, 4 si 5; vezi figura 2); 28 de piese “Pestisor” (4x7 pesti diferiti; vezi figura 3); 7 piese “Prada” (vezi figura 4); un tabel de scor si un creion. Scopul jocului: Pe parcursul jocului, ne vom asuma doua roluri diferite: fie cel al Pescarului, ȋn ȋncercarea de a prinde Pesti, fie a Pestelui care face tot posibilul sa manance Momeala fara ȋnsa a fi prins. Scopul este sa acumulam cat mai multe puncte, ca Pescar sau ca Peste. Pregatirea jocului: Acela dintre noi care a mancat peste cel mai recent, va fi Pescarul primei runde. Pescarul ia cele cinci carti “Pescuit” si cele cinci carti “Momeala”. Ceilalti vom fi Pestii si vom lua fiecare cate patru piese reprezentand feluri diferite de pesti, precum si cate o piesa “Prada” pe care o asezam ȋn dreptul nostru (vezi figura 5 – pregatirea partidei pentru 4 jucatori). Desfasurarea jocului: Fiecare runda este ȋmpartita ȋn 3 etape: 1. Pescarul ȋsi ȋntinde firul: In secret, el a ales o carte “Pescuit” si o “Momeala” si le aseaza una peste alta pe masa, lasand sa fie vizibila doar valoarea cartii “Momeala” (ȋntre 2 si 5 puncte), fara ȋnsa a lasa sa se vada tipul de carte “Pescuit” aleasa (“Captura” sau “Fara captura”; vezi figura 6). 2. Pestisorii pariaza: Unul cate unul (vezi Directia randului la joc), Pestisorii pariaza pe firul Pescarului, intre zero si patru piese “Pesti”; astfel, vom pune piesele “Pesti” pariate ȋn dreptul nostru. Putem paria o singura data atunci cand ne vine randul. Cei care jucam ca “Pestisori” ne putem pune ȋn joc piesele la un rand sau mai multe randuri de joc, dar este obligatoriu sa pariem toate piesele “Peste” pe care le avem, pana la finele partidei. 3. Verificarea firului In momentul ȋn care Pescarul si toti “Pestisorii” au jucat, vom verifica firul. · Daca nu s-a pariat nicio piesa “Peste”, Pescarul scoate din joc cele doua carti jucate de el fara a ni le arata; · Daca a fost pariat macar un “Peste”, Pescarul ne arata cartile: · Daca avem o carte “Captura”, Pescarul castiga piesa/piesele pariate de noi si le aseaza din nou ȋn dreptul sau; · Daca ȋnsa cartea pe care a jucat-o este “Fara captura”, ne vom lua fiecare “Pestii” pariati ȋnapoi si-i vom aseza pe piesa “Prada”, ȋn pozitie corespunzatoare valorii momelii de pe linie. Exemplu: la finalul rundei, Nina si Mihai au pariat fiecare cate un “Peste”, iar Andrei nici unul. Luiza, care este Pescarul acestei runde de joc, ne arata cartea “Pescuit” pe care a jucat-o, facandu-I fericiti pe Nina si pe Mihai, deoarece cartea este “Fara captura”. Valoarea momelii din acesata runda este 3; asa ca ei vor pune Pestisorii respectivi ȋn sertarul/zone 3 a tablitei “Prada (vezi figura 7). Dupa ce au fost verificate, cele doua carti de pe linia Pescarului sunt scoase din joc si asezate cu fata ȋn jos. Apoi Pescarul ȋsi va ȋntinde un nou fir, formand o noua linie, si asa mai departe. Important: ȋn momentul ȋn care ambele carti “Captura” au fost jucate, partida se ȋncheie imediat. Aceia dintre noi care sunt “Pesti” si ȋnca mai au piese “Peste” pe care nu le-au pariat, le vor pune pe acestea pe tablita lor “Prada”, ȋn pozitie corespunzatoare celei mai mari momeli pe care Pescarul ȋnca o detine. Finalul rundei: Runda ia sfarsit cand Pescarul a jucat cinci linii sau a folosit cele doua carti “Captura” sau cand toate piesele “Pesti” au fost pariate. Stabilirea scorului: Pescarul noteaza punctele obtinute de fiecare dintre noi ȋn tabela de scor. Punctele se calculeaza astfel: · Pescarul castiga cate 4 puncte pentru fiecare “Peste” prins; · Scorul jucatorilor “Pesti” se calculeaza ȋn functie de valoarea totala a momelilor mancate de Pestii lor. Exemplu: Nina are o piesa “Peste” ȋn sertarasul 3 al tablitei sale “Prada” si ȋnca doua, la numarul 2. Ea va acumula deci 1x3 + 2x2 = 7 puncte Inceputul unei noi runde: Toate piesele “Peste” sunt puse ȋnapoi ȋn joc. Acela dintre noi care sta ȋn stanga Pescarului, devine noul Pescar al acestei runde si ia cele cinci carti “Pescuit” si cele cinci “Momeala”. Jucatorii “Pesti” iau cate patru piese reprezentand un singur tip de peste si o tablita “Prada”. O noua runda poate ȋncepe, schimband directia jocului “Pestilor”. Directia randului la joc pentru jucatorii “Peste”: Pentru fiecare noua runda, directia de joc a “Pestilor” se modifica. In prima runda, acela dintre noi care se afla ȋn stanga Pescarului va paria primul, urmand ceilalti jucatori, ȋn sensul acelor de ceasornic. In a doua runda, jucatorul din dreapta Pescarului va paria primul, urmand a se juca ȋn sens invers acelor de ceasornic si asa mai departe. Finalul jocului: · Pentru 4 – 8 jucatori: jocul ia sfarsit ȋn momentul ȋn care fiecare dintre noi a fost Pescar pret de o runda. · Pentru 2 – 3 jucatori: jocul se finalizeaza atunci cand fiecare dintre noi a fost Pescar de cate doua ori. Jucatorul castigator este cel care a acumulat cele mai multe puncte la finalul jocului. Daca suntem la egalitate, ȋmpartim victoria!
Tags:
Smart Games,
Gigamic,
Fox Mind,
Thinkfun,
Jocuri Logice,
River Crossing (SCOS DIN FABRICATIE),
Colorio (6+, 2-5 jucatori),
Abalone Travel (7+, 2 jucatori, cca 30 minute),
Digit (8+, 1 jucator),
Hide & Seek Safari (6+, 1 jucator),
Abalone (7+, 2 jucatori, cca 30 minute),
Vikings (6 ani+, 1 jucator),
Professor Tempus (8 ani+, 2-5 jucatori),
Turbomind Twister (7+/1 jucator),
SIX (6+, 2 sau 4 jucatori, 10-20 minute),
Rush Hour (8+, 1 jucator),
Zoologic (5+, 1 jucator),
Tea Time (8 ani+, 2-4 jucatori),
Fish Fish (8 ani+, 2-8 jucatori),
Butterflies (6ani+, 1 jucator),
Camouflage (6+, 1 jucator),
Castle Logix (3+, 1 jucator),
Iq Puzzler (6+, 1 jucator),
Alcatraz (10+, 1 jucator),
Equilibrio (6+, 1 jucator),
Sleeping Queens (8+, 2-5 jucatori, cca 15 min),
Rat-a-Tat! (6+, 2-6 jucatori, cca 15 minute),
Penguins (6+, 1 jucator),
Colour Code (5+, 1 jucator),
Four in a Square (7+, 2 jucatori),
Off Board (7+, 2 jucatori),
Greek Salad (6+, 2-6 jucatori, cca 15 minute),
Smart Car (4+, 1 jucator),
Mancala (6+, 2 jucatori),
Magformers (5+, 1 jucator),
Quadrillion (7ani+, 1 jucator),
Quoridor Mini (6+, 2-4 jucatori),
Pylos (8+, 2 jucatori),
Gobblet (7+, 2 jucatori),
Eclipse (8+, 2 jucatori),
Batik (6+, 2 jucatori),
Quoridor Junior (5+, 2-4 jucatori),
Quarto (6+, 2 jucatori),
Magformers Cruisers (6+, 1 jucator),
Octi (6+, 2 jucatori),
Airport Trafic Control (8+, 1 jucator),
Iq Twist (6+, 1 jucator),
Gogetter Prince & Dragon (5+, 1 jucator),
Go Getter Cat & Mouse (5+, 1 jucator),
Meta Forms (6+, 1 jucator),
Oops! (7+, 1 jucator),
TheWeb (7+, 2 jucatori),
Trixo (7+, 2 jucatori),
Titanic (SCOS DIN FABRICATIE),
Camelot Junior (4+, 1 jucator),
Antivirus (7+, 1 jucator),
Quoridor Classic (6+, 2-4 jucatori),
Marrakech (8+, 2-4 jucatori, 30-40 min),
Kabaleo (8+, 2-4 jucatori),
Cubulus (8+, 2-3 jucatori),
Inside (8 ani +, 2 jucatori),
Busy Bugs (7+, 1 jucator),
Canibal Monsters (8+, 1 jucator),
Tangoes - People (5+, 1 jucator),
Tangoes - Animals (5+, 1 jucator),
Tangoes - Objects (5+, 1 jucator),
Troy (7+, 1 jucator),
Bricks (5+, 1 jucator),
Aquabelle (6+, 1 jucator),
Camouflage Extensie joc (7+, 1 jucator),
Magic Forest (5+, 1 jucator),
Temple Trap (7+, 1 jucator),
Road Block (7+, 1 jucator),
IQ Blox (6 ani+, 1 jucator),
Anaconda (7 ani +, 1 jucator),
Next (8 ani+, 2-6 jucatori),
Hide & Seek Pirates (5+, 1 jucator),
Jungle Speed (8+, 2-8 jucatori),
Perudo,
Architecto (5+, 1 jucator),
Trucky 3,
IQ Fit,
Back to Back (7 ani+, 1 jucator),
IQ Splash (6 ani+, 1 jucator),
Hide & Seek Safari extensie joc (7+, 1 jucator),
Metroville (8+, 1 jucator),
Day & Night (2-5 ani, 1 jucator),
Chicken Shuffle (6 ani +, 1 jucator),
City Maze (7ani+, 1 jucator),
Bunny Boo (2-5 ani, 1 jucator),
Penguins Parade (5-10 ani, 1 jucator),
Waterworld (5 ani +, 1 jucator),
Bend it (7 ani +, 1 jucator),
Noah Ark,
IQ Candy (7 ani+, 1 jucator),
Quixo Classic ( 6ani +, 2-4 jucatori),
Quixo Mini (6 ani +, 2-4 jucatori),
IQ Link (8 ani +, 1 jucator),
Angry Birds on Top (5 ani+, 1 jucator),
Angry Birds under construction (7+, 1 jucator),
Sputnik (6 ani +, 2-6 jucatori),
Winomino (SCOS DIN FABRICATIE),
Gyges (8 ani +, 2 jucatori),
Katamino Pocket (8 ani +, 1 jucator),
Regatta (5 ani +, 2 jucatori),
Tangoes Paradox (10 ani+, 1 jucator),
Stratopolis (8ani+, 2 jucatori),
Katamino (3 ani+, 1 jucator),
Katamino Duo (3 ani+, 1-2 jucatori),
Quarto Pocket (8 ani+, 2 jucatori),
SpongeBob (6ani+, 1 jucator),
Home Sweet Home (8 ani+, 2-4 jucatori),
Dixit (8 ani+, 3-6 jucatori),
Bohnanza (12 ani+, 2-5 jucatori),
IQ Steps (8 ani+, 1 jucator),
7Wonders (10 ani+, 2-7 jucatori),
Timeline - inventii (8ani+. 2-8 jucatori),
Chromino (6 ani+, 1-8 jucatori),
Dixit Odissey (8 ani+, 3-12 jucatori),
Continental Express (8 ani+, 2-4 jucatori),
Dobble (6 ani+, 2-8 jucatori),
Mascarade (10 ani+, 2-13 jucatori),
Brain Cheeser (6 ni+, 1 jucator),
Ticket to Ride Europe (8ani+, 2-5 jucatori),
Three little piggies (3-6 ani, 1 jucator),
IQ Puzzler Pro (6 ani+, 1 jucator),
IQ XoXo (6 ani+, 1 jucator),
Little Red Ridding Hood (4 ani+, 1 jucator),
Walls and Warriors (8 ani+, 1 jucator),
Temple Connection (7 ani+, 1 jucator),
Jump In (7 ani+, 1 jucator),
IQ Focus (8 ani+, 1 jucator),
Deducktion (6ani+, 1 jucator),
Hide and Seek Jungle (7ani+, 1 jucator),
Antivirus Mutation (7ani+, 1 jucator),
Penguins Pool Party (6ani+, 1 jucator),
Ghost Hunter (6ani+, 1 jucator),
Hide and Seek Pirates Jr (6 ani+, 1 jucator),
Parking Puzzler (6 ani+, 1 jucator),
Dinosaurs Mystic Land (6 ani+, 1 jucator),
North Pole! (6ani+, 1 jucator),
© Logic Games - Toate drepturile rezervate
Termeni si Conditii
realizat de Tecranet
|